Moja Weekendowa Pielęgnacyjna Rutyna + DIY



Więcej informacji poniżej:





// PRODUKTY
▸ kąpiel z Solą Epsom i olejkami
▸ maski do twarzy L'Oréal z serii Czysta Glinka #instadetox #maskaczystaglinka #detoxparty
▸ peeling cukrowy:
▸ masaż bańkami chińskimi:
▸ skarpetki złuszczające:

Ten film powstał we współpracy z marką L'Oréal.

___

// Jeśli lubisz mój kanał YouTube zapraszam również na:

▸ Instagram |
▸ Facebook |
▸ Twitter |
▸ Snapchat | juliacaban
▸ Blog |

___

Prywatne konsultacje:

___

Film z pielęgnacją, która mi najbardziej służy -

___

// KUPONY

iHerb - ogromny wybór naturalnych kosmetyków i zdrowej żywności: 10%
Jak zamawiać na iHerb, by zaoszczędzić na wysyłce i otrzymać łącznie 20%:

Uber - taniej niż taxi $20/80 zł: uberjuliaue (dla USA), durv3yxeue (dla PL)

aplikacja HotelTonight - na kod JCABAN17 100 zł zniżki na każdy hotel!

AirBnB - taniej niż hotel $35/140 zł:

Thrive - najtańsze zakupy spożywcze w USA:

Ebates - zarabiaj na zakupach online:

___

Współpraca/Business Inquiries - julia.strona@gmail.com

___

// O MNIE

Moją pasją jest zdrowy styl życia i pomaganie innym, dlatego tak świetnie odnajduje się w pisaniu bloga i prowadzeniu kanałów na YT. Dzielę się moją wiedzą z zakresu zdrowego odżywiania, holistycznego podejścia do życia, rozwoju osobistego, a także poradami urodowymi oraz modowymi.

Subskrybuj moje kanały:

___

Comments